wtorek, 6 grudnia 2011

Wstępny regulamin Wielkiej Rzezi

Oto wstępny regulamin Wielkiej Rzexi, który przetestujemy jeszcze parę razy i wrzucimy ostateczną wersją :)

Rzeszowski Turniej 40k klasy challenger - informacja wstępna

Czas: 14-15 stycznia 2012 r.

Miejsce: Gminazjum Nr 9 w Rzeszowie, ul. Orzeszkodwej 8a

Zasada specjalna "Kapcie" - oprócz wielu zalet (cena), miejscówka ma jedną wadę - nowy parkiet pod szczególną ochroną (zapisaną w umowie). W związku z powyższym uczestnicy turnieju zobowiązani są korzystać z obuwia zamiennego. Ponadto w szkole panuje zakaz spożywania alkoholu i palenia. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo usunięcia z imprezy osób nie przestrzegających tego obowiązku.

Organizator: Stowarzyszenie Rzeszowski Klub Fantastyki NAWIGATOR

1. Armie: 1500 punktów,
2. SFOC.
3. Ilość miejsc na turnieju jest ograniczona do 30 osób. Zapisy będą prowadzone wg kolejności dokonanych przedpłat. Zapisy rozpoczną się po opublikowaniu pełnego regulaminu.

Aby zgłoszenie było ważne należy dokonać bezzwrotnej przedpłaty w wysokości co najmniej ... zł na konto: (...)

4. Format rozpiski:

Gracz: (Imię, ksywka, nazwisko)
Armia:
Miasto:

HQ1 : (imię jednostki, wykupione opcje, odnośnik do trasportu dedykowanego) [(suma punktów bez kosztu transportu)pts]
HQ2 : (analogicznie...)
Elite1 : (...)
Elite2 : (...)
Elite 3 : (...)
Troop 1 : (...)
Troop 2 : (...)
Troop 3 : (...)
Troop 4 : (...)
Troop 5 : (...)
Troop 6 : (...)
FA1: (...)
FA2: (...)
FA3: (...)
HS1: (...)
HS2: (...)
HS3: (...)
Transport1 : (nazwa, opcje, przypisana jednostka) [(punkty)pts]
Transport2 : (analogicznie...)
TransportX : (...)
(proszę nie umieszczać domyślnych opcji!)
TOTAL [(punkty)pts]
KP: liczba kill pointów
Modele: liczba modeli

5. Obowiązują zasady 5 ed. Wh40k, z uwzględnieniem aktualnych FAQ'ów ze strony GW oraz PKZ i URP.
6. Misje grane są na stołach o wymiarach 48x60;

10. Na turnieju nie ma obowiązku posiadania pomalowanej armii, jednakże przeprowadzona zostanie ocena malowania, za którą można uzyskać dodatkowe punkty zgodnie z poniższą tabelą. Dozwolone są drobne odstępstwa od WYSIWYGu, ale nie będą dopuszczone proxy. Przed pierwszą bitwą sędziowie sprawdzą armie i usuną wszelkie modele nie spełniające kryteriów.
- za wymodelowane i pomalowane wszystkie podstawki - 1 DP;
- za pomalowanie całej armii w co najmniej trzech kolorach - 3 DP;
- za pomalowanie całej armii ze szczegółami - 1 DP;
- za zachowanie schematu malowania na całej armii - 1 DP;
- za oznaczenia na oddziałach - 1 DP;
- za zachowanie WYSIWYG - 3 DP, -1 DP za każde odstępstwo;
- za wywołanie zachwytu u sędziego ("WOW") - 2 DP.

11. Gracze otrzymują punkty karne za:
- nadesłanie rozpiski po czasie wymienionym w punkcie 3 regulaminu -3DP
- nie posiadanie przy sobie czytelnej rozpiski (może być pisana, ale MUSI być czytelna) -3DP
- nie posiadanie własnej miarki, kostek, używanych w rozpisce wzorników oraz kodeksu własnej armii -3DP
- przesłanie/posiadanie rozpiski w niewłaściwym formacie: -3
- Za każde pełne (zakończone) 5 minut spóźnienia w oddaniu wyników, gracze będą otrzymywać karę w wymiarze -1 punktu do punktacji turniejowej. Przy przekroczeniu 15 minut wyniki nie będą już przyjmowane i obaj gracze otrzymają za daną bitwę 0 punktów. W uzasadnionych przypadkach na podstawie decyzji sędziów kara ta może zostać anulowana. Przez oddanie wyników rozumiemy przekazanie do stolika sędziowskiego wypełnionych kart obydwu graczy (przy czym w przypadku przekazania jednej z kart kwestia ta może być rozpatrzona niekorzystnie dla gracza, który nie przekazał karty).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz