czwartek, 5 stycznia 2012

Regulamin Wielkiej Rzezi

Żeby było łatwiej wyszukać przeklejamy regulamin. Na końcu również lista uczestników oraz z czasem armii jakimi będą grać.

Wielka Rzeź - Rzeszowski Turniej 40k klasy challenger

Czas: 14-15 stycznia 2012 r.

Miejsce: Gimnazjum Nr 9 w Rzeszowie, ul. Orzeszkowej 8a

Zasada specjalna "Kapcie" - oprócz wielu zalet (cena), miejscówka ma jedną wadę - nowy parkiet pod szczególną ochroną (zapisaną w umowie). W związku z powyższym uczestnicy turnieju zobowiązani są korzystać z obuwia zamiennego. Ponadto w szkole panuje zakaz spożywania alkoholu i palenia. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo usunięcia z imprezy osób nie przestrzegających tych zasad.

Organizator: Stowarzyszenie Rzeszowski Klub Fantastyki NAWIGATOR

Sędzia główny: Kamil "Miszczu" Jasak
Sędziowie: Michał "Shawass" Szałański
Michał "Vitu$" Witowski

Wpisowe: 30 zł

1. Armie: 1500 punktów.

2. SFOC, bohaterowie specjalni/imienni nie są dopuszczeni.

3. Ilość miejsc na turnieju jest ograniczona do 40 osób. Zapisy będą prowadzone wg kolejności dokonanych przedpłat.
Zgłoszenia wraz z rozpiskami w formacie tekstowym (doc, txt) należy wysyłać na adres: rzeszow40k@gmail.com do dnia 08.01.2012 r. włącznie. Temat mail'a "Wielka Rzeź". Za nie nadesłanie rozpiski do tego terminu gracz otrzymuje karę wymienioną w punkcie 12 regulaminu.

Aby zgłoszenie było ważne należy dokonać bezzwrotnej przedpłaty w wysokości 15 zł (do wysokości wejściówki jeśli ktoś chce pominąć smutny obowiązek płacenia przy zapisach reszty) na konto:

14 2490 0005 0000 4000 6920 1335
Paweł Kruk
Chmielnik 790
36-016 Chmielnik
Tytułem „Wielka Rzeź”

4. Format rozpiski:
Gracz: (Imię, ksywka, nazwisko)
Armia:
Miasto:
HQ1 : (imię jednostki, wykupione opcje, odnośnik do transportu dedykowanego) [(suma punktów bez kosztu transportu)pts]
HQ2 : (analogicznie...)
Elite1 : (...)
Elite2 : (...)
Elite3 : (...)
Troop 1 : (...)
Troop 2 : (...)
Troop 3 : (...)
Troop 4 : (...)
Troop 5 : (...)
Troop 6 : (...)
FA1: (...)
FA2: (...)
FA3: (...)
HS1: (...)
HS2: (...)
HS3: (...)
Transport1 : (nazwa, opcje, przypisana jednostka) [(punkty)pts]
Transport2 : (analogicznie...)
TransportX : (...)
(proszę nie umieszczać domyślnych opcji!)
TOTAL [(punkty)pts]
KP: liczba kill pointów
Modele: liczba modeli

5. Obowiązują zasady 5 ed. Wh40k, z uwzględnieniem aktualnych FAQ'ów ze strony GW oraz PKZ i URP. Jeden oddział może zajmować/blokować dowolną ilość znaczników, ale tylko jedną ćwiartkę. Oddział znajdujący się na granicy dwóch lub więcej ćwiartek zajmuje/blokuje tą, na której znajduje się jego większość. Jeżeli nie da się tego ustalić, decyduje rzut kością.

6. Misje grane są na stołach o wymiarach 48x60. Wszystkie lasy używają zasady "Warszawskie lasy" (cover: piechota 4+, reszta 5+).

7. Rundy odbywają się w poniższych ramach czasowych:
Dzień I - sobota:
zapisy - 8:30-9:15
Bitwa 1 - 9:30-12:00
Bitwa 2 - 12:00-14:00
Przerwa - 14:00-14:30
Bitwa 3 - 14:30-16:30
Bitwa 4 - 16:45-18:45
Dzień II - niedziela:
bitwa 5 - 9:00-11:30
wyniki - 11:30-12:00
W pierwszej rundzie gracze mogą sobie rzucać wyzwania.

8. W każdej misji dodatkowo obowiązuje zasada jatki:
Jatka! - po każdej rozgrywce gracze obliczają różnicę w zdobytych Kill Pointach, po czym gracz, który zdobył ich więcej zdobywa dodatkowe VP według poniższej tabelki:
2-3 KP różnicy - 200 pkt
4-5 KP różnicy - 400 pkt
6+ KP różnicy - 600 pkt

9. Misje:

Bitwa I
Wystawienie: Dawn of war
Ilość tur: 6, 7/5+
Zasady: Night Fighting w pierwszej turze, Reserves, Deep Strike
Cel: 6 znaczników. Cele ułożone są w dwóch liniach 12" od dłuższych krawędzi stołu, dwa po 12" od krótszych jeden na środku linii. Znaczniki warte są po 750 VP. VP za zabite i z połowione jednostki.

Bitwa II
Wystawienie: Spearhead
Ilość tur: 6, 7/5+
Zasady: Reserves, Deep Strike
Cel: Własna ćwiartka 500, Boczne 1000, przeciwnika 2000,VP za zabite i z połowione jednostki.

Bitwa III
Wystawienie: Pitched Battle
Ilość tur: 6
Zasady: Reserves, Deep Strike
Cel: VP za zabite jednostki zostaje pomnożone czterokrotnie.

Bitwa IV
Wystawienie: Trójkąty w rogu stołu z przeciwprostokątną 12" od przekątnej stołu
Ilość tur: 6, 7/5+
Zasady: Reserves, Deep Strike
Cel: Każdy scoring na końcu bitwy w promieniu 6 cali od środka stołu jest wart 750 VP. VP za zabite i z połowione jednostki

Bitwa V
Wystawienie: Pitched Battle
Ilość tur: 6
Zasady: Reserves, Deep Strike
Cel: 5 znaczników wystawionych przed rzutem na zaczynanie i nie bliżej niż 12" od krawędzi i innych znaczników, każdy jest wart 900 pkt. VP za zabite i z połowione jednostki

Wynik walki określamy według poniższej tabelki:
10:10 - różnica 0-400
11:9 - różnica 401-800
12:8 - różnica 801-1200
13:7 - różnica 1201-1600
14:6 - różnica 1601-2000
15:5 - różnica 2001-2400
16:4 - różnica 2401-2800
17:3 - różnica 2801-3200
18:2 - różnica 3201-3600
19:1 - różnica 3601-4000
20:0 - różnica 4001+

10. Dozwolone są drobne odstępstwa od WYSIWYGu, ale nie będą dopuszczone modele niekompletne i proxy, co obejmuje w szczególności modele z innych systemów. Przed pierwszą bitwą sędziowie sprawdzą armie i usuną wszelkie modele nie spełniające kryteriów. Jeżeli masz wątpliwość, czy model zostanie dopuszczony wyślij zdjęcie na rzeszow40k@gmail.com

11. Na turnieju nie ma obowiązku posiadania pomalowanej armii, jednakże przeprowadzona zostanie ocena malowania, za którą można uzyskać dodatkowe punkty zgodnie z poniższą tabelą:
- za wymodelowane i pomalowane wszystkie podstawki - 1 DP;
- za pomalowanie całej armii w co najmniej trzech kolorach - 3 DP;
- za pomalowanie całej armii ze szczegółami - 1 DP;
- za zachowanie schematu malowania na całej armii - 1 DP;
- za oznaczenia na oddziałach - 1 DP;
- za zachowanie WYSIWYG - 3 DP, -1 DP za każde odstępstwo;
- za wywołanie zachwytu u sędziego ("WOW") - 2 DP.

12. Gracze otrzymują punkty karne za:
- nadesłanie rozpiski po czasie wymienionym w punkcie 3 regulaminu -3DP;
- nie posiadanie przy sobie czytelnej rozpiski (może być pisana, ale MUSI być czytelna) -3DP;
- nie posiadanie własnej miarki, kostek, używanych w rozpisce wzorników oraz kodeksu własnej armii -3DP;
- przesłanie/posiadanie rozpiski w niewłaściwym formacie -3 DP;
- za każde pełne (zakończone) 5 minut spóźnienia w oddaniu wyników, gracze będą otrzymywać karę w wymiarze -1 punktu do punktacji turniejowej. Przy przekroczeniu 15 minut wyniki nie będą już przyjmowane i obaj gracze otrzymają za daną bitwę 0 punktów. W uzasadnionych przypadkach na podstawie decyzji sędziów kara ta może zostać anulowana. Przez oddanie wyników rozumiemy przekazanie do stolika sędziowskiego wypełnionych kart obydwu graczy (przy czym w przypadku przekazania jednej z kart kwestia ta może być rozpatrzona niekorzystnie dla gracza, który nie przekazał karty).
- Sędzia ma prawo przyznać punkty karne dla gracza za nieuczciwą grę lub inne zachowanie, które może negatywnie wpływać na przebieg turnieju.

Opłacone zgłoszenia:
1. Roman Soboń – Space Wolves;
2. Emanuel Furmańczyk – Blood Angels;
3. Wojciech Szerląg – Grey Knights;
4. Radosław Szerląg – Orks;
5. Piotr Królikowski – Dark Eldar;
6. Poloczek Paweł – Black Templars;
7. Sebastian Ramus – Tyranids;
8. Przemysław Czyrwik – Grey Knights;
9. Mateusz Gajos – Grey Knights;
10. Bożydar Nowicki;
11. Norbert Przytuła – Blood Angels;
12. Konrad Zieleźny – Chaos Space Marines;
13. Marek Rucki – Space Wolves;
14. Jarosław Ludera – Chaos Space Marines;
15. Tomasz Zając – Orks;
16. Krzysztof Piszcz;
17. Waldemar Kozłowski – Space Wolves;
18. Marcin Karkula – Orks;
19. Szymon Patora – Space Wolves;
20. Romek Łakomiak;
21. Maciej Wołowski;
22. kolejny Gal, ale nie znam jeszcze personaliów;
23. Leszek Dziubek – Tau;
24. Aleksander Mendyka;
25. Michał Herbergier;
26. Marcin Narewski – Orks;
27. Krzystof Kulikowski – Orks;
28. Bartosz Pawliszak;
29. Kamil Kalinowski – Dark Eldar;
30. Jakub Borsa;
31. Łukasz Oleszkiewicz – Grey Knights;
32. Maciej Cebula – Chaos Deamons;
33. Maciej Sułkowski – Black Templars;
34. Andrzej Gąsiorek – Sisters of Battle;
35. Piotr Zawiła-Niedźwiecki – Space Wolves;
36. Michał Węgrzyn – Imperial Guard;
37. Krzysztof Stasiaczek – Space Marines;
38. Rafał Wróblewski – Chaos Space Marines;
39. Tomasz Podsiadlik – Dark Eldar;
40. Jakub Wichrowski;

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz